KONTAKTA OSS
Vi finns här för dig
Har något gått sönder eller fungerar inte som det ska i din bostad eller i fastigheten?
Då vill vi gärna att du hör av dig så att vi kan hjälpa dig så snabbt som möjligt. Här hittar du information om hur du gör en felanmälan, hur du kontaktar din förvaltare och vart du vänder dig vid akuta ärenden utanför våra öppettider.
Tillsammans ser vi till att ditt boende fungerar som det ska – varje dag.
Kundtjänst besöks- och telefontider
- Måndag 10-16 (lunchstängt 12-13)
- Tisdag-fredag 10-12.
Första vardagen i månaden har vi öppet 8-16 (lunchstängt 12-13) för dig som ska hämta eller lämna nycklar.
Helgdag och vissa klämdagar har vi stängt.
Avvikande öppettider
Telefonnummer: 0300-356 00
Mejladress: info@eksta.se
Besöksadress: Hammargårdsvägen 14, 434 24 Kungsbacka
Postadress: Box 10 400, 434 24 Kungsbacka
Kontakta oss - vi hjälper dig gärna
Har du en fråga eller behöver komma i kontakt med oss? Vi vill gärna hjälpa dig på bästa sätt.
För att vi ska kunna hantera ditt ärende så snabbt och korrekt som möjligt ber vi dig att fylla i vårt kontaktformulär. Då får vi in all information vi behöver från början – och kan återkoppla till dig så snart vi kan.
Här kan du också boka möte med förvaltare eller uthyrare.
Felanmälan
Här hittar du information om felanmälan.
Chatt och FAQ
Nere i högra hörnet på vår hemsida hittar du vår chatt och FAQ (frekvently asked questions). När vi är online svarar vår kundtjänst direkt – annars finns Solvi, vår digitala medarbetare, alltid på plats.
I vår FAQ kan du enkelt söka efter svar på vanliga frågor – snabbt och smidigt!